Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 marca 2024 19:48

Czy ręczniki reklamowe to dobry gadżet marketingowy?

Coraz częściej firmy wykorzystują różnorakie pomysły mające na celu uzyskanie przychylności klienta. Inwestuje się w szeroko rozumiany PR i reklamę. Dzięki niej firma ma większe zyski, a zadowoleni klienci wracają ponownie robić interesy. Popularnym gadżetem marketingowym są już długopisy i notesy, jednak niewiele osób wpadło na to, aby zamiast nich ofiarować swoim stałym klientom i partnerom biznesowym ręczniki. Czy jest to dobry pomysł?
  • 19.05.2018 10:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Czy ręczniki reklamowe to dobry gadżet marketingowy?

Dlaczego ręczniki reklamowe?

Ma to podstawy psychologiczne. Ręczniki tak naprawdę przydają się cały czas. Umilają wieczorną kąpiel i elegancko prezentują się w łazience. Zazwyczaj długopis lub notes zostaje wyrzucony, lub zgubiony i nikt już nie pamięta o miłym geście firmy partnerskiej, na który oczywiście przeznaczone były pieniądze. Ręczniki kojarzą się z czymś przyjemnym i czystym. Może to symbolizować czyste intencje firmy. Taki gadżet będzie często wykorzystywany i z pewnością po kilku dniach nie wyląduje w koszu.

Czy taka forma marketingu jest opłacalna?

Taka forma marketingu sprawdzi się w wielu firmach, które na PR przeznaczają nieco więcej gotówki, niż przeciętne marki, które inwestują w tańsze gadżety, jak na przykład długopisy, czy breloki. Ręczniki, zwłaszcza dobre jakościowo kosztują, jednak z pewnością jest to ukłon i miły gest, który doceniony zostanie przez marki biznesowe. Dzięki ta

kiemu chwytowi z pewnością utrwalą się wspólne interesy firm. Klient z pewnością nie zapomni o swoim towarzyszu w biznesie. To niezwykle dobry pomysł.

Czy dużo firm korzysta z takiej formy marketingu?

W ubiegłym roku ręczniki były jednym z najchętniej kupowanych gadżetów reklamowych firm. Nie muszą być to od razu wielkie ręczniki kąpielowe. Może być to na przykład niewielki ręcznik do kuchni lub do twarzy. To nowatorskie podejście. Wiele firm, zwłaszcza w dużych miastach pielęgnuje współprace i pragnie dobrze prezentować się na rynku. Takie zabiegi mogą podnieść prestiż firmy i dobrze wpłynąć na dalszą współpracę i obroty w firmie. 

Czy marketing w ogóle jest ważny?

Dzięki stosowaniu gadżetów reklamowych nasza firma ma dobry wydźwięk na rynku pracy i na rynku współpracy. Dzięki dobrej renomie możemy się rozwijać i nawiązywać nowe, owocne współprace, które doprowadzą do rozrostu firmy i większych zarobków. To niezwykle ważne. Każdy przedsiębiorca, któremu zależy na dobrym wizerunku, powinien zainteresować się taką formą marketingu.

Zalety ręczników reklamowych

Spośród zalet owych ręczników warto wymienić:

•       Niebanalny pomysł, który zostanie doceniony przez innych kreatywnych klientów i przedsiębiorców współpracujących z naszą firmą,

•       Z pewnością ręcznik nie zostanie wyrzucony i zapomniany tak, jak inne, niewielkie gadżety.

•       Ręczniki będą mile kojarzyć się z naszą firmą, ponieważ symbolizują czystość i delikatność.

Jak widać, gadżety reklamowe to świetny pomysł na to, aby zaistnieć na rynku. Oczywiście należy liczyć się z niemałymi kosztami, jednak wielu partnerów biznesowych z pewnością po takim miłym geście, będzie bardzo zadowolona i będzie chciała nawiązać dalszą współpracę. 

Przygotował: REKLAMOWE24

--- Artykuł sponsorowany ---