Filiżanka z nadrukiem? To nie tylko gadżet reklamowy

  • 20.06.2022, 12:00
  • Grupa Tipmedia
Filiżanka z nadrukiem? To nie tylko gadżet reklamowy
Ceramika reklamowa pomimo upływu lat wciąż jest na topie i w najbliższym czasie raczej nie ulegnie to zmianom. W końcu każdy z nas codziennie pije kawę czy herbatę z ulubionego kubka, nieprawdaż? W dzisiejszym artykule postanowiliśmy wziąć jednak pod lupę unikatowe filiżanki reklamowe, które całkiem niedawno również zaczęły zyskiwać popularność wśród mniejszych i większych firm. Kiedy warto zainwestować w filiżanki z nadrukiem i jak je zaprojektować, by mogły przynieść oczekiwane rezultaty? Wszystkiego dowiecie się poniżej!

Filiżanki reklamowe, czyli jak zadbać o wizerunek marki

O skuteczności promocji marki decyduje mnóstwo czynników. Nie zawsze działanie marketingowe obrane przez jedną markę sprawdzi się w przypadku drugiej i odwrotnie. Oznacza to, iż do promocji oferowanych przez was usług należy podejść indywidualnie i dotyczy to oczywiście też inwestycji w gadżety reklamowe. Nawet jeśli wasz konkurent zdecydował się na eko długopisy czy skórzane kalendarze, nie oznacza to od razu, że w waszym przypadku one zdadzą egzamin. Każdy upominek biznesowy powinien zostać dopasowany do marki oraz wartości, jakie pragniecie przekazać potencjalnym klientom. Sprawa nie inaczej wygląda, gdy weźmiemy pod uwagę filiżanki reklamowe. Jeżeli zależy wam, by marka była utożsamiana z klasą i elegancją, wówczas mogą one okazać się najlepszym wyborem. Warto jednak zastanowić się, w którą stronę pragniecie pójść. Gustowne filiżanki reklamowe, o ile oczywiście spójne z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa, mogą przynieść duże korzyści. Liczy się przede wszystkim ich doskonałe wykonanie oraz oryginalny efekt. Niskiej jakości filiżanka z nadrukiem przysporzy wam natomiast więcej kłopotów. Straty finansowe i wizerunkowe raczej nie są tym, na czym wam zależy, nieprawdaż?

Jak zaprojektować filiżanki z nadrukiem?

Filiżanka z podstawką to przedmiot codziennego użytku. Nikt jednak nie powiedział, że musi być nudny. Wręcz przeciwnie! Zachęcamy was do tego, by przełamywać utarte schematy i tym razem stworzyć oryginalny projekt, który zachwyci potencjalnych odbiorców marki. Co możecie umieścić na powierzchni ceramiki? Motywujący cytat, logo marki, a nawet inicjały wieloletniego kontrahenta. Wybór należy do was! Unikajcie jednak rozwiązań, które możecie spotkać niemal na każdym kroku. Głównym założeniem inwestycji w gadżety reklamowe jest w końcu wzrost rozpoznawalności marki i zbudowanie lojalnej społeczności wokół niej. Zamów filiżanki z nadrukiem – https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/.

Projektując filiżanki z logo, wprost musicie zadbać o każdy detal. Delikatne logo umieszczone w widocznym miejscu pozwala generować zyski. Czy jednak wystarczy, by zachęcić klienta do skorzystania z usługi? I tak, i nie! Przemyślany gadżet reklamowy obroni się sam. Pamiętajcie jednak, że czasami warto wyjść naprzeciw oczekiwaniom waszych klientów i przygotować dla nich coś specjalnego. Możecie ozdobić górne ranty ceramiki metodą Hand Made, a na spodzie filiżanki umieścić krótki, lecz motywujący cytat. Tym sposobem zapadniecie w pamięci klienta – i to nie jednego!

Kiedy wykorzystać filiżanki reklamowe?

Sposób wykorzystania upominków biznesowych nie pozostaje bez znaczenia. Każda firma pragnie zaprezentować swoją usługę otoczeniu zewnętrznemu i stąd też uważamy, że powinniście podarować nowe filiżanki z logo klientowi podczas wydarzeń branżowych. Wykażcie inicjatywę i opowiedzcie potencjalnemu odbiorcy, czym tak naprawdę się zajmujecie. Gdy odejdzie od stanowiska z wręczonym wcześniej podarunkiem, będzie miał w myślach tylko waszą firmę, a przecież o to chodzi! Równie ciekawym sposobem jest wręczenie drobiazgu oddanym pracownikom i kontrahentom. Oni także powinni czuć się ważni i mieć poczucie, że ich doceniacie. Podarowany zestaw filiżanek z nadrukiem z biegiem czasu zacznie pracować na rozwój firmy i przyczyni się do wzrostu zasięgów, nawet jeśli będzie wykorzystywany wyłącznie w domowym zaciszu. Każda okazja jest w końcu dobra, by podziękować zaufanym osobom za dotychczasową współpracę.

Grupa Tipmedia
--- Artykuł sponsorowany ---
Podziel się: