Autorski pomysł na reklamę oraz model kubka
Jeśli chcesz skutecznie wypromować swoją firmę, powinieneś wiedzieć, co musi znaleźć się na kubku, by skutecznie zachęciło odbiorców do skorzystania z usług. Twój pomysł ma za zadanie przyciągnąć rzeszę ludzi, którym logo bądź slogan zapiszą się w głowie na długo, a kiedy będą potrzebować, z pewnością sięgną po Twoją ofertę. Idealny kubek firmowy to ten, który zmusza do zatrzymania się, spojrzenia, zwrócenia uwagi. Może być kompletnie szalony lub bardziej stonowany, ważne, by reklamował Twoją firmę!
Model kubka nie jest bez znaczenia. Większość przedsiębiorców stawia na kubki typowe, tradycyjne, ceramiczne. Ty jednak możesz postawić na kubki termiczne lub kubki bambusowe, idealne na poranną kawę, którą zabierasz ze sobą do pracy i popijasz w drodze. Takie kubki z pewnością przydadzą się wielu osobom, a co za tym idzie – będą zwracać uwagę nie tylko pracowników biur, ale również osób z ich otoczenia, co znacznie poszerza potencjalne grono odbiorców.
Metoda znakowania oraz projekt nadruku kubków
Nadruki na kubek to kolejna ważna sprawa. Nie może to być metoda, której efekty szybko znikają, zacierają się lub są niezbyt dobrze widoczne. Decydując się na kubek ceramiczny i każdy inny, trzeba wziąć pod uwagę, że są one często poddawane działaniu wysokiej temperatury, jak i działaniu wody, ponieważ kubki wymagają od nas ciągłego mycia, praktycznie po każdym napoju. Lepiej więc zrobić mniej kubków, w dobrym stylu, aniżeli więcej, które mogłyby później całkowicie nie mieć sensu i znaczenia.
Po wybraniu modelu, po przemyśleniu tego, co chcemy umieścić na kubku, po wybraniu metody znaczenia, przychodzi czas na współpracę z grafikiem, kiedy ostatecznie podejmuje się decyzje co do wyglądu kubka. Możesz uwolnić swoją wyobraźnię i kreatywność lub zrobić to na spółkę z profesjonalistą.