Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 kwietnia 2024 20:21
Reklama

Media po Twojej stronie - Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Ponad 300 osób wzięło udział w tegorocznej, dwudniowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Hotel Rzeszów w dniach 21-22 kwietnia po raz kolejny zgromadził najważniejszych przedstawicieli branży PR, którzy uczestniczyli w merytorycznych rozmowach, debacie oraz warsztatach praktycznych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
Media po Twojej stronie - Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Goście Kongresu wspólnie analizowali wyzwania, przed jakimi stoją praktycy public relations w obliczu media relations oraz promocji eventów, które były tematem przewodnim wydarzenia. Jak mówi dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu agencji Exacto, konferencja po raz kolejny zakończyła się sukcesem. – Kongres Profesjonalistów Public Relations to ważne wydarzenie w kalendarzu każdego praktyka biznesu i pasjonata PR. Cieszę się, że to spotkanie jest tak konstruktywne. Można z niego wynieść wiele praktycznej i merytorycznej wiedzy. Relacje z mediami i promocja wydarzeń to bardzo ważne aspekty w działalności każdego PR-owca. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się podjąć dyskusję na ten temat i edukować w tym zakresie - podkreśla dr Dariusz Tworzydło.

Niemal 30 godzin prelekcji

Tegoroczny Kongres tradycyjnie już otworzył Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, który dokonał subiektywnego rankingu 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w czasie swojej prelekcji tłumaczył, że jednym z najskuteczniejszych rozwiązań wykazywania efektywności wydarzeń jest monitoring mediów, który stanowi kopalnię praktycznej wiedzy. Wielkie zainteresowanie wzbudzili dr Krystian Dudek z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Bożena Walicka–Górczak z firmy pogrzebowej Walicki, którzy omówili komunikację z mediami interwencyjnymi w czasie kryzysu. Okazuje się, że nawet z najgorszego ataku medialnego można wybrnąć dzięki umiejętnym działaniom i właściwej prezentacji faktów.

Na koniec pierwszego dnia odbyła się debata z udziałem ekspertów. Okazją do niej była premiera wyjątkowej, pierwszej książki o XXV-leciu branży PR w Polsce. Pozycja pt. „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” składa się z 26 rozdziałów napisanych przez osoby tworzące historię polskiego PR-u. Publikację przygotowały Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline.

Drugi dzień Kongresu upłynął pod znakiem promocji wydarzeń oraz warsztatów praktycznych. Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego i Centrum Kongresowego ICE Kraków mówił o promocji marki ICE Kraków, która zaczęła się jeszcze przed jej budową. Co ciekawe, wykorzystywano do niej wizyty interesujących gości – np. Krzysztofa Pendereckiego. Logistyka, komunikacja, czynniki atmosferyczne czy oszczędności – to zdaniem Bohdana Pawłowicza z IAA Polska „pola minowe”, na których łatwo o kryzys. Dzięki tej prelekcji uczestnicy Kongresu dowiedzieli się, co robić, kiedy mina wybuchnie. Na koniec konferencji warsztaty praktyczne poprowadzili Grzegorz Choromański, radca prawny i członek Rady Dyrektorów stowarzyszenia SITE Polska, Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji PBI oraz Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Partnerem Kongresu jest PKN ORLEN SA. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A., Newslink, Canzan, konferencja PRawdziwy PR,  Mobile Madness, SEPJA digital, Vegacom, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Rzeszowie, Grupa Tipmedia, Meble.pl, IAA Polska, Instytut Publico, Filmowy.org, Hotel Falcon, SpaceryWirtualne.pl, PC Logger, Organique, Fundacja internetPR.pl, Hyperfox, Grupa W&W i Car-Rental.pl.

*****************
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 16 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęły: TVP3 Rzeszów, Grupa RMF, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, CarpatiaBiznes.pl, MarketingDlaCiebie,pl, Portalmedialny.pl, kampaniespołeczne.pl, Law Business Quality, Klinika e-commerce, Internetpr.pl, OOH magazine, MarketingMiejsca.com.pl, Imperium Kobiet, eBiznesOnline, marketingmobilny.pl, Giełda Eventów, Klub Sponsora, Marketer+, Marketing i Rynek, biznesnetworking.pl, MojeKonferencje.pl, Marketing przy Kawie, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MojRzeszow.pl, SprawnyMarketing.pl, Pomia.pl, PIAP, SOCIALPRESS, MarketingLink, Bankier.pl, PRNews.pl, Mediarun.com, RESinet.pl, AdMonkey, 24PR.pl, Manager24, NewsrmTV, Biznesnafali.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, naszbiznes24.pl, gielda-inwestora.pl, eventplatforma.pl, Epr.pl, Camido.pl, Fundacja Managerska CREATIVE, Agencja Managerska VIP for You, Kompendium CSR, Magazyn Akademicki Koncept, Przekarpacie.pl, publicrelations.pl, CenaBiznesu.pl, alterWeb.pl i BiznesiStyl.pl

Kongres wspierają także: Wydawnictwo Message House, Dom Wydawniczy REBIS, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Onepress (Grupa Helion), Wydawnictwo Difin, Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Wydawnictwo MT Biznes i Wydawnictwo Novae Res.

 

Artykuł Sponsorowany



Podziel się
Oceń

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 9°CMiasto: Lublin

Ciśnienie: 1003 hPa
Wiatr: 8 km/h

Reklama
News will be here
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: MarekTreść komentarza: Cześć.Mój ojciec Jerzy Łożyński był tam pierwszym kierownikiem na pocz. lat siedemdziesiątych. Mama Zdzisława,była wychowawczynią. Adres to Waryńskiego 19.Data dodania komentarza: 08.11.2023, 13:50Źródło komentarza: Dom dziecka w Bogatyni?Autor komentarza: piotr13daTreść komentarza: cześć jestem zainteresowany spotkaniem dziękuję za odpowiedz gdzie mieszkaszData dodania komentarza: 06.02.2023, 17:34Źródło komentarza: Dom dziecka w Bogatyni?Autor komentarza: LeszekTreść komentarza: Jaki był dokładny adres domu dziecka, Waryńskiego ...ile, kto wie ? Jestem wdzięcznym wychowankiem, lecz adresu sobie nie mogę przypomnieć, jak i dokumentów z adresem nie mam. Data dodania komentarza: 10.03.2022, 17:38Źródło komentarza: Dom dziecka w Bogatyni?Autor komentarza: Miłośnik sztukiTreść komentarza: Zapraszam na stronę poświęconą twórczości Beaty Makutynowicz www.makutynowicz.artData dodania komentarza: 27.01.2022, 17:11Źródło komentarza: Anioły z recyklingu T Autor komentarza: tomasz_amnezjaTreść komentarza: TV Bogatynia jak TVP, tuba propagandowa. Droga redakcjo, kilka miesięcy temu zrobiliście wywiad z Tomaszem Włodarczykiem gdzie prezes PEC jasno mówi, że podłączanie domów jednorodzinnych jest nieopłacalne i żadna gmina tego nie robi. NA ostatniej sesji Rady Miejskiej sam burmistrz potwierdził, że uciepłowienie Krakowskiej (budownictwo jednorodzinne) z 5mln PLN mija się z celem i jest wysoce nieekonomiczne.Dalej, w ostatnim wywadzie z bursmistrzem Dobrołowiczem dowiadwujemy się, że PGE ma plan na zastąpienie turoszowskich kotłów węglowych cyt. "innymi źródłami. Nieprawdziwe jest więc stwierdzenie w dzisiejszym artykule, że bez węgla będziemy marznąć. Redakcja powinna zrobić teraz wywiad z dyrekcją elektrowni i zapytać o efekt prac zespołu ds. transformacji turowa (powołanego przez byłą prezes PGE GiEK S.A.). Kotły można przerobić na inne paliwo (biomasa, spalanie śmieci). Nic się nie dzieje....Data dodania komentarza: 17.10.2021, 18:05Źródło komentarza: Nie ma gazu, jest elektrownia T Autor komentarza: tomasz_amnezjaTreść komentarza: Chcichot losu. Zwiazkowcy, ktorzy nie skazili sie prawdziwa praca wystapuja przed kamera i krzycza ze trzeba ratowac region ;). Gdzie byliscie panowie specjalisci jak byla zalatwiana koncesja? Drwiliscie z Czechow to teraz mamy za swoje. A pan Oliasz... no to tez historia. Przez 20 lat w samorzadzie sam podtrzymywal monokulture i status quo bo latwiej bylo ludzi szantazem trzymac za pysk.Data dodania komentarza: 07.10.2021, 21:47Źródło komentarza: Konferencja prasowa związków zawodowych w sprawie obrony kompleksu Turów
Reklama
Reklama